Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

SP 32 W MIĘDZYNARODOWYM BADANIU NAUCZANIA I UCZENIA SIĘ

18-04-2024 5:53 organizacja

W marcu Nasza Szkoła przystąpiła do Międzynarodowego Badania Nauczania i Uczenia się TALIS 2024 realizowanego w Polsce przez Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) i rekomendowanego przez Ministerstwo Edukacji i Nauki. TALIS to największy na świecie program badawczy poświęcony zawodowi nauczyciela, organizacji, sposobom i warunkom pracy kadry pedagogicznej oraz kierowniczej szkół. Jego celem jest opis uwarunkowań nauczania i uczenia się dający wgląd w realia w pracy w szkole tych grup zawodowych z ich perspektywy. Wyniki badania stanowić mogą ważny wkład w debatę na temat zawodu nauczyciela i sytuacji w oświacie, w tym także na tle innych krajów. Badanie ma na celu wspieranie krajowych i międzynarodowych strategii oświatowych na rzecz jakości edukacji. W naszym kraju do badania wylosowanych zostało 280 szkół podstawowych, w tym Nasza Szkoła.

W ramach podziękowania za współpracę i zaangażowanie w przygotowanie i realizację badania oraz czas poświęcony przez nauczycieli na udział w badaniu Nasza Szkoła otrzymała dyplom uczestnictwa w TALIS 2024 oraz kartę podarunkową o wartości 600 złotych na rzecz Rady Rodziców do wykorzystania na potrzeby społeczności szkolnej. Szkolnym koordynatorem badania był Pan Wicedyrektor Grzegorz Wójtowicz.